آميخته بازاریابی ( آمیزه بازاريابی ) 21P's of Marketing Mix
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست ؟
آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) Marketing Mix از مهمترین مفاهیم بازاریابی است. بازاریابان حرفهای و متخصصین از آن برای تعیین استراتژی بازاریابی در جهت جذب و حفظ مشتری استفاده مینمایند . آمیخته بازاریابی از عواملی تشکیل شده است که در کنترل مدیریت هستند. دو مفهوم از معروفترین این مفاهیم 4P's و 7P's است.
4 P's (Product Marketing Mix): Product , Price , Place , Promotion .
7 P's (Service Marketing Mix): Place , Price , Promotion , People , Process , Physical Environment , Product .
در تحلیل استراتژیک ، معمولاً 4P's را برای شرکتهای تولیدکنندهی محصول و 7P's برای شرکتهای خدماتی معرفی مینمایند.
1- محصول Product
باارزشترین چیزی است که به مشتری ارائه میگردد اما لزوماً، این محصول، ملموس نیست. اساساً یک شرکت یا یک محصول جدید معرفی و یا محصول کنونی خود را توسعه میدهد. شامل : کیفیت، مشخصات و ویژگیها، سبک، برندینگ ، وارانتی، خدمات پس از .
مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ بازاریابی ,marketing ,مشاوره ,محصول ,product ,آمیزه ,بازاریابی آمیزه ,بازاریابی marketing ,آمیخته بازاریابی ,آمیزه بازاريابی ,آميخته بازاریابی ,بازاریابی منبع
درباره این سایت