معرفی پر کاربردترین سنگ های ساختمانی

سنگ یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان سازی می باشد. البته منظور از سنگ، همان سنگ های زینتی هستند که برای نمای ساختمان و یا بخش های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ ها از نظر ویژگی هایی که دارند به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و نوع رنگ و زیبایی سنگ از جمله مهمترین ویژگی هایی است که آنها را متمایز خواهد کرد. سنگ گرانیت، مرمریت و تراورتن عباس آباد از جمله مهمترین و پرکاربردترین انواع سنگ هایی هستند که محبوبیت خود را مدیون زیبایی چشم گیر خود هستند. توجه داشته باشید که این سنگ ها را می توانید در انواع مدل ها و طرح های مختلف مشاهده و اری نمایید. اما توجه کردن به نکاتی قبل از ، ضروری خواهد بود. ابتدا باید بدانید که کدام سنگ برای چه بخشی مناسب است؟ سنگ ها از نظر مقاومتی که دارند نیز از یکدیگر تفکیک می شوند و به همین دلیل حق انتخاب با شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای این نوع سنگ ها باید از مراکز معتبر اقدام کنید چرا که اصل بودن سنگ باعث خواهد شد که بتوانید بدون هیچگونه نگرانی از بابت شکستن و کیفیت، از آن استفاده کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن یکی از سنگ های پر از میان سنگ های رسوبی می باشد که به عنوان نوعی سنگ متخلخل شناخته شده و ظاهری بسیار زیبا دارد. توجه داشته باشید که این سنگ از باقی ماندن رسوبات چشمه آب گرم تهیه شده و شاهد حفره هایی در آن هستیم که این حفره ها به دلیل باقی ماندن گاز ایجاد شده اند. این سنگ را می توانید هم در مدل های روشن و هم در مدل های تیره مشاهده کنید و نمونه روشن آن معمولا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهمترین ویژگی های تراورتن که آن را با سایر انواع سنگ ها متمایز کرده را می توان عایق بودن آن دانست و به همین دلیل به عنوان عایق مناسب حرارتی و صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است دو نوع سنگ تراورتن مشاهده کرده باشید که هیچ شباهتی از نظر ظاهر نداشته باشند، چرا که می توان این سنگ را به دو شکل بدون موج و موج دار برش داد که هر یک از مدل ها، ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. حفره های موجود در این سنگ مزایای بسیاری به دنبال خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به مقاوم بودن آن در بربر سقوط اشاره کرد، به گونه ای که ملات و سیمان به داخل حفره ها نفوذ کرده و مقاومت آن را افزایش خواهد داد.

سنگ اسلب

سنگ اسلب یکی دیگر از انواع سنگ های پرکاربرد در صنایع می باشد. سنگ اسلب دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و اصلی ترین ویژگی آن را می توان بزرگ بودن آن دانست. سنگ های اسلب که در شهر اصفهان تولید می شوند کیفیت بسیار بالایی داشته و سنگ های استخراج شده از معادن اصفهان به سراسر نقاط جهان صادر می شوند. توجه داشته باشید که سنگ اسلب را می توانید در ابعاد و اندازه های مختلف برش دهید. توجه داشته باشید که کوپ های سنگی که برای برش سنگ اسلب بکار رفته می شوند از جنس های ؛ گرانیت، مرمر، تراورتن و. می باشند. توجه داشته باشید که برش سنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و حتما باید به صورت دقیق عملیات برش را انجام دهید تا ضخامت درست و شفافیت بالایی داشته باشد.

مزیت های سنگ اسلب

- اصلی ترین مزیت سنگ اسلب را می توان تنوع بالای رنگ دانست. هر یک از سنگ های اسلب طرح های مختلفی داشته و از جمله سنگ های لوکس به شمار می رود.
- یکی دیگر از مهمترین مزایای این سنگ را می توان بزرگ بودن آن دانست چرا که هیچگونه نیازی به بندکشی نخواهد داشت.
- بزرگ بودن سنگ اسلب سبب اجرا و نصب آسان سنگ اسلب نیز شده است.

سنگ اسلب

سنگ مرمریت

مرمریت یکی دیگر از سنگ های پرکاربرد در صنایع می باشد که زیبایی منحصر به فرد خود را داشته و در بخش های مختلفی از آن استفاده می شود. سنگ های مرمریت به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک از انواع سنگ های مرمریت قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. این سنگ در 4 درجه؛ سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو به بازار عرضه شده و البته نوع صادراتی سنگ از دیگر درجه بندی های سنگ مرمریت می باشد. مرمریت دهبید از جمله بهترین و گران قیمت ترین سنگ های مرمریت می باشد و طرح این سنگ ها بسیار دلنشین بوده و به همین دلیل در مراکز مهم از آن استفاده می شود. مقاومت این سنگ بالاتر از مرمریت می باشد اما مقاومت آن پایین تر از گرانیت خواهد بود. توجه داشته باشید که امکان ایجاد خراش بر روی سنگ های مرمریت وجود خواهد داشت و به همین دلیل اغلب بر بخش های دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. در حرم ها و بخش هایی که زائرین با پای پیاده هستند نیز معمولا از این نوع سنگ ها استفاده می شود و البته رنگ این سنگ ها معمولا سبز خواهد بود.

سنگ مرمریت

سنگ ترا اونیکس

ترا اونیکس یکی از انواع سنگ های مناسب و شکیل می باشد که زیبایی منحصر به فرد آن سبب شده محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نماید. توجه داشته باشید که این سنگ نیز به مانند تمامی انواع سنگ ها در انواع مدل های مختلف ارائه شده و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به اقدام نمایید. سنگ ترا اونیکس ترکیب سنگ تراورتن با مرمر می باشد که کانی هایی مانند؛ آراگونیت، کربنات آهن و کلسیت در ساختار خود دارد. گدازه های آتشفشانی که بر روی زمین ریخته اند پس از مدتی دچار فرسایش شده و سبب به وجود آمدن این سنگ ها خواهند شد. توجه داشته باشید که سنگ ترا اونیکس مقاومت بسیاری داشته و از این رو در بخش های مختلف ساختمان کاربرد دارد. این نوع سنگ ها از معادن تراورتن و هم از معادن مرمر استخراج می شوند و به دلیل اینکه سنگ ترا اونیکس در فشار بسیار بالا به وجود می آید شاهد ساختاری مستحکم در آن هستیم. به دلیل مقاومت بالای ترا اونیکس از آن به عنوان سنگ کف و همچنین پله استفاده می شود و لازم است بدانید که طرح پذیری آن بسیار بالا بوده و به همین دلیل می توانید آن را به مدل های مختلف درآورید.

سنگ ترا اونیکس

انواع سنگ ها

برای سنگ تراورتن و ترا اونیکس راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت اما بررسی انواع سنگ ها و همچنین اطلاع داشتن از مهمترین ویژگی هر یک از آنها سبب خواهد شد که بهترین انتخاب را داشته باشید. وب سایت شرکت ما اقدام به ارائه اطلاعات دقیق و کامل در رابطه با انواع سنگ ها نموده و با مراجعه به وب سایت اختصاصی شرکت، می توانید با انواع سنگ های مختلف آشنایی یافته و اقدام به بهترین محصول نمایید. برای تنها کافی است با مسئولین شرکت تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت کنید.
نگران قیمت نیز نباشید چرا که شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان کلیه واسطه ها را از میان برداشته و می توانید بهترین انواع سنگ ها را با قیمتی بسیار مناسب اری نمایید. لازم به ذکر است که پس از اتمام عملیات می توانید محصول مورد نظر خود را در هر نقطه از کشور در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که شرکت ما را با سایر نده های سنگ متمایز کرده را می توان ارائه خدمات پشتیبانی قوی دانست و می توانید راهنمایی های لازم را از مسئولین دریافت نمایید.


سنگ وزین داشته ,انواع ,توجه ,اسلب ,مرمریت ,توانید ,داشته باشید ,توجه داشته ,همین دلیل ,مهمترین ویژگی ,استفاده قرار ,توجه داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان لیموشو appleid آزفنداک دیجی‌ویدئو (DigiVideo.RozBlog.com) • دیجی‌ویدیو دستگاه چاپ بنر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گروه آموزشی راه دانشگاه موسیقی