مشخصات، قیمت و لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W530 لنو. اندازه 14 اینچ رم 4 / 8 / 16 و سیپیو Intel Core i7 . لپ تاپ استوک لنو Lenovo W530 لپ تاپ استوک

 

معرفی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W530 ( در آپارات چنارو ببینید )

گاه اینترنتی چنارو ارائه دهنده خدمات برای انتخاب بهترین لپ تاپ مورد نظر می باشد یکی از این لپ تاپ ها لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W530 یکی از قوی ترین و بهترین ساخته های دنیا است. تولید کننده نوت بوک Lenovo شرکتی است  که یک بخش رایانه شخصی را از IBM اری کرده است.

 

https://www.chenaru.com/wp-content/uploads/2020/10/lenovo-thinkpad-w530.jpg

 

حهت کلیک کنید

 

پردازنده مرکزی (CPU) : Intel Core i7 3740QM 6MB Cache

حافظه رم (Ram) : 4 گیگابات از نوع DDR3 فرکانس 1600MHz

مقدار حافظه : 500 گیگابایت از نوع HDD

مدل حافظه گرافیکی :  nVidia Quadro K1000M

مقدار حافظه گرافیکی : 2048 مگابایت

اندازه و نوع صفحه نمایش : "14 (FHD) 1920*1080

 

*ار گرامی لطفا توجه داشته باشید تنها کانفیگ گفته شده در این قسمت برای این محصول موجود است و مشخصات کلی که در قسمت ( توضیحات محصول ) بیان شده است به صورت پیشفرض کارخانه بوده و جنبه معرفی کلی محصول را دارد.*

 

لپ تاپ استوک Lenovo w530   از طراحی بسیار سنتی برخوردار است. علاوه بر این ، رنگ سیاه بر تأثیر حرفه ای و پرستیژ تأکید می کند.

تغییر اصلی در نسل جدید لپ تاپ استوک Lenovo W530 استفاده از صفحه کلید با طراحی خاص است که اجازه می دهد تا باریک تر به نظر برسد. برخی از مدل ها از پایین و از طریق لامپ افسانه ای ThinkLight دارای نور پس زمینه کیبورد هستند.

با اطمینان از بالاترین کیفیت لب تاپ استوک Lenovo W530  ، سازنده یک ضمانت طولانی و سه ساله به وی می دهد. در آن از  حافظه بسیار سریع DDR3 و SSD های استفاده شده است. و با استفاده از USB 3.0 سرعت انتقال فایل را با ضریب ده سرعت بخشیده است. این نوت بوک به لطف حجم زیاد RAM ، به سرعت به دستورات پاسخ می دهد.

گرافیک قدرتمند لپ تاپ Lenovo W530

این نوت بوک با گرافیک اختصاصی nvidia quadro، با کالیبراسیون رنگی اختیاری و صفحه نمایشی که 95% از فضای rgb را منعکس می کند، گرافیک قدرتمندی دارد.

 

اتصالات لپ تاپ Lenovo W530

لپ تاپ استوک Lenovo w530   تقریباً با هر درگاهی که در یک ایستگاه کاری انتظار می رود وجود دارد. شما از درگاه های USB 2x 3x ، یک درگاه Firewire ، یک Mini-DisplayPort ، VGA ، Express Card و یک اتصال دهنده متصل بهره می گیرید جای تاسف است که پورت mini-Display کاربر را مجبور به آداپتور اضافی برای اتصال به آن می کند. و همچنین با مشخصات اضافی Thunderbolt که اکنون در لپ تاپ های Edge موجود است ، همراه نیست. این رابط با توجه به سرعت بالای انتقال داده و همچنین قابلیت زنجیره ای تجهیزات بیشتر در کنار هم می تواند مفید باشد.

 

امنیت لپ تاپ Lenovo W530  

ماژول های ضد سرقت Intel ، Trusted Platform ، اثر انگشت و رمز عبور BIOS از ویژگی های امنیتی در دسترس هستند که مانع از دسترسی غیرمجاز می شوند. کارت خوان هوشمند در برخی نسخه ها موجود است. با استفاده از تنظیم کننده آنلاین ، کارت خوان هوشمند می تواند انتخاب شود. همچنین یک اسلات Kensington Lock برای اتصال نوت بوک به فضای کار نیز موجود است.

 

دسته بندی ها : , ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , ,

چنارو lenovo ,استوک ,w530 ,thinkpad ,حافظه ,موجود ,thinkpad w530 ,lenovo thinkpad ,استوک lenovo ,w530 ,lenovo w530 ,استوک lenovo thinkpad ,استوک lenovo w530  منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گرنداستریم1625 wadegdoub7 Netz بهترین اشعار برای تو که نیستی syedmohamadjavadazizi دانلود آهنگ جدید خوانندگان معروف ایرانی و خارجی تحصیل در خارج از کشور فرم تسویه حساب پرسنل شرکت خصوصی پالس اکسیمتر اکسیژن