NAQIBPOOL GROUP 

 

NAQIBESTAKHR GROUP

 

گروه نقیب استخر

گروه مهندسین نقیب استخر

مشاوره  ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت 

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های : 

استخر شنا : خصوصی و عمومی 

جکوزی : معمولی ، تلفیقی ، درمانی 

مجموعه پارک آبی ، رودخانه مصنوعی ، استخر موج ، اتاق باران 

مجتمع آبدرمانی  (هیدروتراپی ) ،  مجموعه اسپا  و  ماساژ ، حمام سنتی ایرانی 

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک 

آبنما ، برکـه  ، دریاچه مصنوعی 

در ایران و کشورهای همجوار 

 

اگر دارای فیلتر دیاتومه یا شنی هستید، این فیلترها بر روی خود شیرهای بکواش (پس ­شویی)  دارند . چهار نوع مختلف از این شیرها وجود دارد که تمامی آن ها کار اساسی مشابهی را انجام می­دهند که جریان آب را از طریق فیلترهای موجود کنترل می نمایند.

در نرخ­ جریان 100 گالن بر دقیقه، یک شیر بکواش چندراهه مقاومتی در حدود 171 فوت جریان از طریق لوله در سیستم تولید می کند. در مقایسه با این نوع شیر، شیر نوع دایورتور تنها مقاومتی به میزان 34 فوت در لوله ایجاد می کند که در واقع خیلی کمتر است. توجه داشته باشید که در شدت جریان پایین (بعنوان مثال پمپ هایی با سرعت متغیر) مقاومت بطور قابل توجهی کاهش یافته و تفاوت بین انواع مختلف از شیرها بسیار کمتر خواهد شد.

تنظیمات شیر

به هنگام فیلترینگ، آب از طریق فیلتر به سمت جلو پیش رفته و ذرات معلق در آن تصفیه و آب تمیز به سمت استخر روانه می گردد.  در حالت بکواش، آب از طریق فیلتر در جهت عکس حرکت کرده و خاک و رسوبات موجود در فیلتر را خارج و به سمت فاضلاب می فرستد. تنظیمات دیگری در شیرهای دیگر وجود دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. شیرهای بکواش “خاص سازنده” هستند به این مفهوم که بایستی شیر اری شده مختص آن فیلتر باشد که خود سازنده این شیر را براساس فیلتر مورد نظر می سازد.

چندین شیرجهانی ساخته شده موجود می باشد اما با این حال همواره بهترین و ساده ترین راه اری، شیر ساخته شده مختص فیلتر مورد نظر می باشد.

شیرهای فشار کشش رایج ترین شیر بکواش به دلایل زیر هستند:

اگر دارای فیلتر شنی (دیاتومه) هستید، اهرم (دسته) فیلتر در حالت فیلترینگ رو به پایین و در حالت بکواش رو به بالاست اما چندین شیر هستند که عکس این موضوع عمل می کنند. بنابراین بایستی از شخص حرفه ای در این مورد پرس و جو نمایید (اگر در این مورد مطمئن نیستید)

شیرهای چند راهه دومین شیرهای رایج می باشند که متفاوت از شیر فشار کشش هستند.چند تنظیم دیگر به همراه فیلترینگ و بکواش در این نوع شیرها موجود است. اگر دارای فیلتر شنی هستید، گزینه آبکشی (شست و شو) واقعا مفید است. 

هزینه و نگهداری این شیرها بسیار بالاست.

 

با ما تماس بگیرید

 

02177703426

02176704066

09103135088

09112270236

09121978874

09130137157

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224

 

Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

poolirangroup.ir

naqibsazehgroup.ir

tehranpool.ir

endlesspools.ir

NaqibHydrotherapy.ir

NAQIBPOOL@GMAIL.COM            NAQIBESTAKHR@GMAIL.COM

 

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387  توسط مهندس سید محسن نقیبیان تاسیس گردید و هم اکنون در زمینه  مشاوره  ، محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت  تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های  استخر شنا : خصوصی و عمومی آبنما ، برکه ، دریاچه مصنوعی

مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ،  مجموعه اسپا  و  ماساژ

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740


ENG POOL GROUP فیلتر ,سونا ,استخر ,بکواش ,شیرهای ,طریق ,دارای فیلتر ,شیرهای بکواش ,وجود دارد ,طریق فیلتر ,فیلتر مورد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب طهران کاوش نهالستان پالیز گردو ما مــلت امـام حسـینـیم (ع) سوالات کامپیوتری رایگان https://teslapress24.com جکستان پَــ نَــ پَــ عــمـــــران داک تولید محصولات پرک و گرانول بازیافتی