Cell Tower Locator Pro برنامه ای جهت مشاهده تقریبی موقعیت برج های شبکه سلولی GSM/WCDMA/LTE بر روی نقشه است. برج ها در پایگاه داده ذخیره می شوند. توسط این برنامه می توانید Cell ID ها، قدرت سیگنال و موقعیت GPS را ببینید.

این برنامه محصولی از استودیوی Vitaly V است که برای اندروید در گوگل پلی استور عرضه شده است.

لطفا توجه داشته باشید:
در اغلب موارد، دقت تخمین زده شده موقعیت مکانی سلول برای سایت های با 3 سلول شناسایی شده بهتر است. اگر فقط یک سلول را ببینید، این موقعیت مکان برج سلولی نیست، این مرکز منطقه سرویس سلول می باشد.

شبکه سلولی (Cellular network) شبکه مخابرات رادیویی است که ناحیه تحت پوشش آن به بخش های متعددی که سلول ها نامیده می شود تقسیم شده است. درون هر کدام از سلول ها یک ایستگاه فرستنده-گیرنده در موقعیت ثابتی قرار داده شده تا با کاربران درون سلول ارتباط برقرار کند. این سلول ها متصل به هم، پوشش رادیویی برای یک منطقه گسترده جغرافیایی را فراهم می آورند. شبکه سلولی امکان اینکه تعداد زیادی سامانه بی سیم قابل حمل (به عنوان مثال تلفن همراه) در هر نقطه از شبکه با یکدیگر از طریق ایستگاه های پایه ارتباط برقرار کنند را به وجود می آورد.

دانلود در ادامه مطلب


نرم افزار کده سلول ,موقعیت ,شبکه ,سلولی ,cell ,شبکه سلولی ,ارتباط برقرار ,tower locator ,cell tower ,cell tower locator منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده دکوراسیون و بازسازی خانه nytimea حسین بختیار|مشاور ، طراح و پیاده ساز شبکه ای کامپیوتری و سیستم های امنیتی TL701U الوارکده مـــعـــجـــزه زنــــدگـــیــــم